Logotyp för Hemmets Journal

Hemmets Journal

Kultur & underhållning · Sweden

Hemmets journal

Hemmets journals läsare är aktiva och engagerade. Påtar de inte i trädgården så lagar de härliga middagar, planerar sommarens långresa eller går en kvällskurs i franska. Läsarna är främst kvinnor i mogen ålder som bor över hela landet men främst i små och mellanstora städer. De har ett aktivt intres... Läs mer

Intressen

Inredning, Trädgård, Matlagning, Hund & katt, Skönhet och hälsa

51-74
Ålder
21%
Män
79%
Kvinnor
Källa: Orvesto Konsument

Demografi

Kvinnor
79%
Bor i storstad
24%
Bor i mindre stad/landsbygd
74%
Bor i villa/radhus
70%
Gift/sammanboende
71%
Källa: Orvesto Konsument

Intressen

Semestra i Sverige
71%
Hälsa och friskvård
67%
Matlagning
64%
Bakning
54%
Trädgård
57%
Källa: Orvesto Konsument
Klicka på -knappen bredvid produkter för att skapa en förfrågan