Logotyp för Hus & Hem

Hus & Hem

Inredning · Sweden

Målgrupp Hus & Hem

Hus & Hems läsarkrets består av människor som äger sitt eget boende och älskar att fixa i hemmet. Målgruppen är framförallt kvinnor mitt i livet som har den ekonomiska möjligheten att skapa sitt drömboende. Läsarna inspireras inte bara av tidningen, utan agerar verkligen för att skapa det perfekta h... Läs mer

Intressen

Snickra/Måla/Bygga, Trädgård, Skönhetsvård, Antikviteter, Heminredning

30-64
Ålder
26%
Män
74%
Kvinnor
Källa: Orvesto Konsument

Läsarna

Kvinnor
74%
Bor i storstad
32%
Bor i mindre stad/landsbygd
66%
Bor i villa/radhus
60%
Äger sitt boende
82%
Källa: Orvesto Konsument

Intressen

Antikviteter
169
Heminredning
167
Skönhetsvård
162
Trädgård
156
Snickra/måla/bygga
136
Källa: Orvesto Konsument

High spending

Trädgårdsprodukter
144
Heminredning
143
Möbler
138
Vin
123
Skönhetsvård
160
Källa: Orvesto Konsument
Klicka på -knappen bredvid produkter för att skapa en förfrågan